Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Недбаєвська Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Манькусь І. В. 
Особливості підготовки майбутніх викладачів фізики: технологічний аспект [Електронний ресурс] / І. В. Манькусь, Л. С. Недбаєвська // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 133. - С. 132-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_133_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 467.094 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Манькусь І. В. 
Особливості підготовки майбутніх викладачів фізики: технологічний аспект [Електронний ресурс] / І. В. Манькусь, Л. С. Недбаєвська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2016. - Вип. 53. - С. 141-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2016_53_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.127 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Манькусь І. В. 
Впровадження STEM-майданчиків як сучасних освітніх середовищ у професійній діяльності вчителя [Електронний ресурс] / І. В. Манькусь, Л. С. Недбаєвська, В. М. Дармосюк // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 1. - С. 130-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_1_22
Розглянуто впровадження STEM-майданчиків і провідних принципів педагогіки партнерства, що є актуальним за умов модернізації національної системи освіти та відповідає ключовим компонентам формули Нової української школи. Однією з сучасних форм організації навчальної діяльності є створення STEM-майданчиків, які забезпечують комплексний міждисциплінарний підхід до навчання та надають можливість кожному суб'єкту навчання стати активним учасником, а не пасивним спостерігачем. Організація такого майданчика є також і засобом підготовки майбутніх вчителів до впровадження STEM-орієнтованих підходів до навчання. Матеріали та методи. Педагогічний експеримент, абстрактно-логічний; графічний; методи аналізу та синтезу, аналогії, порівняння; математичне моделювання, педагогічне прогнозування. Експериментальною базою, на якій розробляються STEM-майданчики та перевіряється їх ефективність, є кафедра фізики та математики Миколаївського національного університету ім. В. О. Сухомлинського та базові заклади середньої освіти м. Миколаїв та області. Розроблено наступні види STEM-майданчиків: проектні STEM-майданчики, які функціонують відповідно до особливостей освітніх середовищ і чинних освітніх стандартів і передбачають створення саморобних приладів із майстром-модератором за обраним алгоритмом; бліц STEM-майданчики, на яких відбувається одночасна робота декількох мобільних робочих місць за різною тематикою; майданчики STEM-майстер, що об'єднують діяльність двох попередніх видів STEM-майданчиків шляхом ущільнення часу роботи учасників і обов'язковою презентацією готового освітнього продукту. Зроблено висновки, що запропонований підхід до організації освітньої діяльності сприяє формуванню гнучкості мислення майбутніх учителів, його оригінальності, здатності до постановки проблеми та її розв'язання, прояву творчості, вміння працювати в команді та забезпечує конкурентоспроможність майбутніх фахівців на ринку освітніх послуг. Подальший напрямок досліджень спрямовано на створення моделі інноваційного освітнього середовища, яке забезпечить пошук, розвиток, підтримку та супровід обдарованої молоді на основі інновацій в методах і формах освітньої діяльності з залученням сучасних форм неформальної освіти та обов'язковим врахуванням потреб регіону.
Попередній перегляд:   Завантажити - 929.05 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Манькусь І. В. 
Технологічна компетентність майбутнього викладача природничо-математичних дисциплін як складова його професійної підготовки [Електронний ресурс] / І. В. Манькусь, Л. С. Недбаєвська, В. М. Дармосюк, Р. В. Дінжос // Фізико-математична освіта. - 2020. - Вип. 1. - С. 76-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2020_1_15
Реалізація освітніх реформ в Україні обумовлює необхідність модернізації професійної підготовки педагогічних працівників. Дисбаланс між суспільним запитом на висококваліфікованих педагогічних працівників та застарілою системою педагогічної освіти стимулює до впровадження інноваційних технологій, методів та форм освітньої діяльності, що має забезпечити формування високого рівня технологічної компетентності здобувачів вищої освіти. Мета статті - висвітлення досвіду формування технологічної компетентності майбутнього викладача природничо-математичних дисциплін в умовах контекстного навчання. Дослідження проведено на базі механіко-математичного факультеті ім. В. О. Сухомлинського в рамках роботи студентоцентрованого навчально-практичного центру при кафедрі фізики. В процесі дослідження використано теоретичні (абстрактно-логічний, методи аналогії і порівняння) та емпіричні (педагогічний експеримент, педагогічне прогнозування) методи. Розроблена модель формування технологічної компетентності майбутнього викладача природничоматематичних дисциплін в умовах контекстного навчання через методику занурення студентів у технологізоване освітнє середовище та з використанням інноваційних форм освітньої діяльності (університетська студія, майстерклас, інтерактивний майданчик, фестиваль цікавої науки). Висновки: запровадження моделі формування технологічної компетентності майбутнього викладача природничоматематичних дисциплін в умовах контекстного навчання вимагає урахування педагогічних умов: збагатити зміст професійної підготовки майбутніх викладачів природничо-математичних дисциплін (курси "Освітні технології", "Методика викладання фізики", "Методика викладання математики") комплексом понять, методів і засобів, які націлюють його на технологізацію освітнього процесу; озброїти студентів прийомами технологізації освітнього процесу і власного самовдосконалення; стимулювання розвитку технологічної компетентності в умовах навчальнопрактичного центру при кафедрі фізики. Реалізація освітніх реформ в Україні обумовлює необхідність модернізації професійної підготовки педагогічних працівників. Дисбаланс між суспільним запитом на висококваліфікованих педагогічних працівників та застарілою системою педагогічної освіти стимулює до впровадження інноваційних технологій, методів та форм освітньої діяльності, що має забезпечити формування високого рівня технологічної компетентності здобувачів вищої освіти. Мета статті - висвітлення досвіду формування технологічної компетентності майбутнього викладача природничо-математичних дисциплін в умовах контекстного навчання. Дослідження проведено на базі механіко-математичного факультеті ім. В. О. Сухомлинського в рамках роботи студентоцентрованого навчально-практичного центру при кафедрі фізики. В процесі дослідження використано теоретичні (абстрактно-логічний, методи аналогії і порівняння) та емпіричні (педагогічний експеримент, педагогічне прогнозування) методи. Розроблена модель формування технологічної компетентності майбутнього викладача природничоматематичних дисциплін в умовах контекстного навчання через методику занурення студентів у технологізоване освітнє середовище та з використанням інноваційних форм освітньої діяльності (університетська студія, майстерклас, інтерактивний майданчик, фестиваль цікавої науки). Висновки: запровадження моделі формування технологічної компетентності майбутнього викладача природничоматематичних дисциплін в умовах контекстного навчання вимагає урахування педагогічних умов: збагатити зміст професійної підготовки майбутніх викладачів природничо-математичних дисциплін (курси "Освітні технології", "Методика викладання фізики", "Методика викладання математики") комплексом понять, методів і засобів, які націлюють його на технологізацію освітнього процесу; озброїти студентів прийомами технологізації освітнього процесу і власного самовдосконалення; стимулювання розвитку технологічної компетентності в умовах навчальнопрактичного центру при кафедрі фізики.
Попередній перегляд:   Завантажити - 883.029 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Недбаєвська Л. С. 
Активізація пізнавальної діяльності учнів при вивченні фізики через осучаснення її змісту [Електронний ресурс] / Л. С. Недбаєвська // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 1.44. - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2014_1
Попередній перегляд:   Завантажити - 651.158 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Недбаєвська Л. С. 
В. О. Сухомлинський і вдосконалення фізичної освіти в загальноосвітній школі [Електронний ресурс] / Л. С. Недбаєвська // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 1.47. - С. 194-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2014_1
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.252 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Манькусь І. В. 
Підготовка фахівців в ЗВО: інновації в методах і формах [Електронний ресурс] / І. В. Манькусь, Л. С. Недбаєвська, Р. В. Дінжос // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2018. - № 3(2). - С. 199-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2018_3(2)__38
Попередній перегляд:   Завантажити - 554.213 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського